CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My beloved Followers

ORDER FORM

Name:
Email Address:
Phone Number
Delivery Address
Postage
Pay via Maybank
CIMB
Item Code, Description and Size :
Remark

This HTML form was created by Freedback.


Bismillah
Assalammualaikum...

Dekat setahun saya tak mengupdet blog jualan ni. 
Disebabkan komitmen terhadap anak-anak yg masih kecil saya terpaksa 
menghentikan bisness ni buat sementara waktu. Pada mereka yg ada sms, 
email , call dan saya tak reply saya mohon maaf banyak-banyak. 
Bukan tak nak layan tapi saya memang x sempat nak cek stock dan mengupdate blog. 
Macam mana tak nye baru nak buka notebook. 
Semua anak-anak dah tejerit-jerit nak pegang notebook. 
Agak bersilat jugakla di rumah.

Malam ni pulak, hubby bawa anak-anak kuar jenjalan. 
Jadi ada free time ni tergerak pula nak mengupdate blog. 
Pastu bila tgk masih ada stock baju yg belum terjual saya fikir nak buat clearance sale
Jadi pada mereka yg betul-betul berminat. BETUL-BETUL BERMINAT TAU 
sila isi order form terus ye. 
Jgn sms atau call. 
Takut2 saya tak dapat nak reply. Email ok.
 InsyaAllah semua item yg saya letak kat blog ada stock. 
Tapi ikut kepada saiz yg saya tulis kat item tu ye. 
Kalo tak ade nyatakan saiz tu maksudnya saiz tak adala ye..

InsyaAllah saya akan update dari masa ke semasa item yg nak di clearkan tu.
Almaklumlah kene bersilat dulu kan.. =)

Anyway, thanks a million menyinggah disini.



.

Quote of the day



Sesungguhnya dengan mengingati Allah, hati akan tenang.
Ya Allah dengan rahmatmu terangilah jalan hidupku.